HATSU, Dört Koldan Problemlere Çare Oluyor

Hatay Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, Alo185 HATSU Çağrı Merkezi ve sosyal medya sayfaları katkısı ile kent genelinde oluşan altyapı problemlerine hızlı müdahaleler gerçekleştirildiğini bildirdi.

 

Vatandaşların talep ve şikayetlerini iletebilmeleri, arıza ihbarlarını bildirmeleri adına kurulan Alo 185 HATSU Çağrı Merkezi’nin binlerce vatandaşa kulak verdiğini ve vatandaşın imdadına yetiştiğini bildiren Genel Müdürlük, 4 yıllık süreç içerisinde 213 bin 559 adet kanalizasyon, 161 bin 579 adet de içmesuyu arızasını ilgili birimlere elektronik ortamda ileterek çözümlere katkı sağladı.

 

Ayrıca, “@hatayhatsu” sosyal medya sayfaları(Facebook, Instagram ve Twitter) üzerinden vatandaşların ilettiği arızalara ve taleplere kayıtsız kalınmadığını aktaran HATSU, İçmesuyu ve kanalizasyon koordinatörleri aracılığıyla sosyal medya sayfalarında vatandaşla 24 saat esasına göre irtibat içinde olunduğunu bildirdi.

 

Genel Müdürlük, basın-yayın aracılığıyla da Hatay’ın dört bir tarafında süren çalışmaları günlük olarak basın bültenlerine yansıtıldığına ve halkın yapılan çalışmalardan haberdar edildiğine dikkat çekti.

 

Sosyal medyayı aktif kullanarak, Hatay’a yapılan yatırımları duyurmada da etkin olan HATSU Genel Müdürlüğü, Türkiye’de en fazla altyapı projesi hazırlayan ve hayata geçiren su ve kanal idareleri arasında hızla yerini almaya devam ediyor.



Diğer Görseller